Czego unikać na diecie?

Często jest tak, że zmniejszenie ilości spożywanych dziennie kalorii czy intensywne ćwiczenia nie pomagają w osiągnięciu wymarzonych efektów – zrzuceniu nadprogramowych kilogramów. Zwykle jest to wynik podstawowych błedów, jakie popełniają osoby będące na diecie redukcyjnej. Czego więc unikać, aby schudnąć?

Czytaj dalej Czego unikać na diecie?

Co to efekt jojo? Jak uniknąć efektu jojo?

Efekt jojo to termin, który wywołuje przerażenie u większości kobiet. Każda z nas stara się go uniknąć, lecz jak wychodzi – różnie bywa. I teoretycznie każda z nas wie, jak schudnąć bez efektu jojo, to w praktyce… No właśnie. Dlatego przypomnimy zasady dotyczące tego, jak uniknąć dodatkowych kilogramowych po wyjściu z diety odchudzającej.

Czytaj dalej Co to efekt jojo? Jak uniknąć efektu jojo?

Czereśnie – witaminy, wartości odżywcze. Czereśnie a odchudzanie

Czereśnie to jeden z najbardziej wyczekiwanych, letnich owoców. Sezon na nie jest krótki, lecz intensywny i w jego czasie czereśnie cieszą się równie dużym powodzeniem, co truskawki. Co takiego w sobie mają, oprócz oczywiście świeżego, słodkiego smaku?

Czytaj dalej Czereśnie – witaminy, wartości odżywcze. Czereśnie a odchudzanie

Nektarynka – witaminy, wartości odżywcze, zastosowanie

Uprawiana już w epoce starożytnej popularność zyskała dopiero w XX wieku. Nektarynka to odmiana brzoskwini zwyczajnej, jest słodszą wersją swojej mechatej kuzynki. Jakie wartości odżywcze znajdziemy w nektarynkach i dlaczego warto je jeść?

Czytaj dalej Nektarynka – witaminy, wartości odżywcze, zastosowanie

Ile wynosi dzienne zapotrzebowanie na białko? Jak uzupełnić białko w diecie wegetariańskiej?

Białko jest podstawowym, niezbędnym składnikiem budulcowym w organizmie człowieka. Jest potrzebny do prawidłowego funkcjonowania narządów, a jego niedobór może powodować problemy ze zdrowiem. Dlatego sprawdź, ile wynosi dzienne zapotrzebowanie na białko oraz jak można je uzupełnić będąc na diecie roślinnej.

Czytaj dalej Ile wynosi dzienne zapotrzebowanie na białko? Jak uzupełnić białko w diecie wegetariańskiej?